Kontakty

Seo Dynamics
Adresa: Hlavní třída 107
738 01 Frýdek-Místek
Telefon: 777 722 391
Email: info@seo-dynamics.cz

 Mapa k sídlu firmy
 mapa sídla

Aktuality
Možná ještě trpíte iluzí, že hledáte informace. Je to omyl. Informace si dneska hledají vás

Stránky velkých internetových serverů se občas celé promění v...

Důležité je, aby vás internetový vyhledávač Google vyplivnul na první stránce

Search Engine Optimization (SEO – optimalizace pro vyhledávače) je nauka o tom, jak...

Firemní facebook

facebook seo-dynamics

Úvodní strana> Optimalizace webu > Metody Seo optimalizace

Základní metody SEO optimalizace webu

Techniky SEO, které slouží na optimalizaci pro vyhledávače, jsou primárně cíleny právě na vyhledávače tak, aby byly webové stránky lépe hodnoceny a tím se dostaly na vyšší pozice ve vyhledávání.

 

Zákaldní metody SEO optimalizace:

Kvalitní a unikátní obsah
Webová stránka by měla mít kvalitní a unikátní obsah, pravidelně (v ideálním případě denně) aktualizovaný. V odborných kruzích se v této souvislosti často používá úsloví Obsah je král. Takovým obsahem získáte základní předpoklad pro kvalitní SEO optimalizaci pro vyhledávače.

 

Používání (X)HTML značek (tagů) podle normových předpisů
Tvůrce webové stránky by měl používat na správných místech doporučený sémantický i syntaktický zápis značek pro daný jazyk HTML či XHTML - například h1 pro nadpis první úrovně, em pro zdůraznění, strong pro silné zdůraznění. Vyhledávače takovému textu přikládají větší význam. Jestliže ale webový tvůrce například definuje nadpis pomocí velikosti písma (font size), nezjistí vyhledávací robot důležitost nadpisu a SEO optimalizace je méně účinná.

 

Používání titulku, nadpisů a popisů (title, h1, alt)
Při tvorbě webových stránek je třeba mít na paměti, že je důležité uvádět v titulku objektů (oddíly stránky, obrázky, tabulky a další) konkrétní popis. Jako příklad správné techniky SEO optimalizace při používání titulků a nadpisů patří, že název úvodní strany bude obsahovat již klíčová slova, žádné obecné výrazy.

 

Krátká a neměnná URL adresa
Uvedení krátké URL adresy podpoří zájem ostatních uživatelů o odkazování na stránku. Příliš dlouhá a lidem nesrozumitelná URL adresa naopak od odkazování spíše odrazuje. Přítomnost klíčového slova v URL adrese může u některých vyhledávacích strojů zvýšit umístění stránky ve výsledcích hledání těchto slov. Naopak se nedoporučuje používat v URL parametr id. Požadavek na neměnnost adres vyplývá z fungování vyhledávacích strojů i z požadavku na budování zpětných odkazů.

 

Dobrá adresa z hlediska SEO optimalizace:
http://example.cz/katalog/sede-kreslo-skladaci - obsahuje relevantní klíčová slova, přitom není náchylná ke změnám.

http://example.cz/katalog/nabytek/kresla/sede-kreslo-skladaci - zde je ukázka špatně zvolené adresy, která obsahuje položky reprezentující strukturu katalogu zboží (nábytek, křesla), při reorganizaci katalogu se URL může změnit.

 

Budování zpětných odkazů
Tvoří další velice důležitý předpoklad pro SEO optimalizaci webu, kdy odkazováním z jiných webů zvyšujete hodnocení své webové stránky. Toto hodnocení se označuje jako PageRank (Google) nebo S-Rank (Seznam).

Mezi formy budování zpětných odkazů patří registrace do katalogů, tvorba PR článků, publikace na blogu nebo fórech a vytváření atraktivního obsahu. Samostatnou kategorii při SEO optimalizaci webu z hlediska budování zpětných odkazů tvoří výměna zpětných odkazů, kdy se jedná o bezplatnou a rychlou formu získání zpětných odkazů s partnerskými weby.

 

Správné používání souboru robots.txt
Robots.txt je textový soubor, který umožňuje správci webu zakázat nebo povolit přístup většiny botů (nebo též crawlerů). Povolování či zakazování přístupu vyhledávacím botům slouží správci webu k vystavení mantinelů pohybu crawlera po webu. Tento soubor se musí nacházet v kořenovém adresáři daného webu. Jedná se o velice jednoduchou záležitost, kterou SEO optimalizace představuje, ale často se na ní zapomíná.

 

Používání description, keywords
Vhodným používáním klíčových slov v metaznačce description získá stránka v hodnocení robota další kladné body. Pokud se klíčová slova dále v obsahu stránky neopakují nebo je jich moc, ztrácí na prioritě. Obsah metaznačky description je použit u popisu stránky ve výsledcích vyhledávání (SERP). Metaznačku keywords používá k zjišťování relevance z hlavních vyhledavačů pouze Yahoo.

Tisk aktuální strany