Kdo by nechtěl sex?


Kdyby dostala mužská část lidstva na výběr, zda chce mít sex nebo se ho raději zřekne a bude ho postrádat, určitě by se všichni zajímali jen o tu první možnost. Tedy chtěli by mít sex nebo by aspoň chtěli mít předpoklady pro jeho provozování, aby ho mít mohli, kdyby pro to byla vhodná příležitost.

Muži prostě sex chtějí. A chtějí ho proto, aby si jím oslazovali život. Nebo aby se díky němu i rozmnožovali, což se zdá být v našich končinách ale často až druhořadé. Hlavně jde našim mužům o ty příjemné pocity, které lze zažít vlastně jenom při oněch erotických hrátkách.

pár milenců

Ale fakt, že muži touží po sexu, ještě nic neznamená. Toužit chtějí, ale to ještě neznamená, že ho také mají. Někdy ho ignorují kvůli jiným činnostem, jež jsou pro ně také důležité, a někdy už ho bohužel ani mít nemohou. Třeba proto, že jsou k sexu potřeba erekce, kterých ale ne všichni muži v patřičné kvalitě dosahují.

A co se dá dělat, když muž zatouží po sexu, ale absence erekce mu jeho úmysly zcela zhatí? Co když je mužův sex kvůli slabé a krátké erekci bídný nebo dokonce není žádný? Copak na něj musí někdo takový ke své smůle rezignovat?

milenci v posteli

Věřte mi, že nemusí. Ne vždy je totiž taková ztráta potence definitivní. V mnoha případech se dá taková nechtěná vůle matky přírody korigovat. A to užíváním něčeho, co zlepšuje prokrvení penisu, a tedy i úspěšnost provozovaného sexu.

A pro jaký přípravek se rozhodnout, aby se to, co se v takovém případě očekává, také vyplnilo? Možná to nevíte. A abyste věděli, je má rada následující. Když si usmyslíte, že bude vaším pomocníkem v boji proti slabé erekci Kamagra 100, bude to to nejlepší řešení, jaké si můžete vybrat. Tu totiž jakožto volně prodejnou snadno seženete a ona skutečně zabírá. Díky čemuž se zase budete moci skvěle milovat, a to nejen platonicky. Váš sex bude také zase stát za to.

Jak řeší sebevědomý muž problémy s erekcí


Sebevědomého jedince většinou na první pohled nerozeznáte od ostatních. Většinou tito lidé bývají velmi skromní a rozhodně nevyčnívají z davu tak, abyste si jich všimli. Nemají to zapotřebí, protože znají svou cenu a mají „vědomí“ – sebevědomí. Žijí si svůj poklidný život na první pohled velmi jednoduše a může vám připadat, že jim to jde jaksi samo od sebe. To je ale jen klam, protože jsou za tím mnohdy ukryté dlouhé hodiny trpělivé práce na sobě.

milenecký pár

Jestliže sebevědomého muže zastihne problém s erekcí a sex nemá tu hloubku, jako dřív, začnou pátrat po příčině. Chovají se podobně, jako hasiči, které přivoláte na místo autonehody, a ti okamžitě začínají jednat a vyprošťují z autovraku zraněné osoby, nelelkují kolem a nečekají na někoho dalšího, kdo to za ně vyřeší. Za potížemi s erekcí většinou stojí stres a nepříliš dobře poskládaný jídelníček a bez odstranění těchto vlivů se neposunete dál. Sebevědomý muž je obvykle také moudrý (ne chytrý, ale moudrý – tyto výrazy mezi sebou nezaměňujte), a namísto Viagry s cenou bez receptu Erectmax se zajímá o to, co pomáhá proti stresu. V tomto směru jsou nám k dispozici bylinky, s nimiž mají dobré zkušenosti lidé z generací, co tu byli před námi. Je to například Ženšen a Maca peruánská a lze je na rozdíl od Viagry a jejích generik užívat bez vědomí lékaře a bez rizika závažných vedlejších účinků.

milenci ve městě

A co se týče jídelníčku, tam vás zřejmě nemine náročnější proces provázený pochopením, proč a čím nám škodí maso a uzeniny, bílé pečivo a sladkosti z rafinovaného cukru. V současné době je tu však po celé republice rozeseto několik stovek prodejen zdravé výživy, a tam vám výživoví poradci a někteří prodejci mohou velmi efektivně a věcně poradit, jak se zdravou výživou začít, čemu se vyvarovat, a co naopak upřednostnit. Po změně jídelníčku a odstranění stresu se z vás stane úplně jiný člověk.

Nakupování na internetu má plno výhod, například slevy i lepší výběr všeho!


Nakupovat ve slevách je vždy lákavější a nákupy přes internet jsou zase pohodlnější. A když můžete nakupovat přes internet se slevami je to nejlepší kombinace.

Nakupování na internetu má plno výhod, například slevy i lepší výběr všeho!

Lepší ceny vždy nalákají zákazníky, ale slevové kupony a výhodné akce dokážou pozornost přilákat mnohonásobně více. I proto si drtivá většina lidí oblíbila nakupování přes internet. Na internetu se totiž můžeme dostat k většímu množství zboží na jednom místě, můžeme si vybrat pohodlně, bez spěchu a bez davů lidí a navíc můžeme obvykle využívat i řadu výhod nebo slev. Na internetu můžete nakupovat levněji i rychleji a navíc zboží dostanete krásně zabalené a to až domů.

zkoušení oblečení

Obchod, kde je radost nakupovat

Obsáhlé nákupní galerie mají velkou výhodu i v tom, že v nich na jednom místě můžete nakupovat velmi přehledně a to zboží i několika značek. Stačí si zadat, co hledáte podle kategorií a všechno si můžete rázem prohlédnout a vybrat si i podle barev, ceny či velikostí. Slevy a výhodné programy, často i doprava či vrácení zboží zcela zdarma přesvědčí řadu zákazníků k nákupu. Ještě lepší je, když můžete všechno oblečení a to jak dámské, dětské nebo pánské pořídit na jednom místě. Usnadňuje se tím vše a případná celková sleva se v košíku pak vztahuje na všechno zboží. Možná jste již zaregistrovali internetový obchod About you. Právě tam můžete tohle všechno mít a výběr je vskutku velký. Výběr zboží stejně jako výběr výhod nebo slev. About you sleva 30, s takovou výhodou se bude nakupovat ještě lépe.

vybírání oblečení

Co na internetu sledovat?

Ne každý internetový obchod ale nabízí tolik výhod a takový výběr. Některé obchody se pouze mohou tvářit tak, že je výhodné u nich nakupovat, pozor i na přestřelenou cenu dopravy a určitě bychom při nákupu přes internet měli sledovat věrohodnost obchodu a rovněž podmínky pro vrácení peněz či zboží. Trefit správnou velikost není jen tak, zvláště při nákupu po internetu. Možnost vrátit zboží a nechat si vrátit peníze nebo možnost výměny zboží by tak měla být samozřejmostí.

Pronajměte si kontejner do začátku.


Jste začínající podnikatel, který potřebuje dočasně uložit svůj produkt, tak, aby nedošlo k jeho poškození? Přeprava nebude vaší hlavní náplní, a proto se vám nevyplatí investovat do speciálních přepravních beden či kontejnerů. Jak to ale udělat, tak aby všechny strany byli spokojeny. Vy jste si mohl uložit zboží, které by bylo hlídané a naprosto v bezpečí. Nebo ho naopak přepravit do vámi zvolené destinace, aniž by došlo k jeho poškození.

pronájem kontejnerů

Je to naprosto jednoduché. Někteří se stále nedoslechly, že kromě kupování speciálních kontejnerů na přepravu je některé firmy i pronajímají. Pomohou vám tak ve vaší svízelné situaci. Vy tak ušetří finance, které byste do koupi kontejnerů musel investovat. Tak je můžete dát do zkvalitnění vašeho produktu. Firmy zajistí pronájem kontejnerů. Pro vás to znamená jen jedno už vybrat jen tu správnou formu, která vám bude nejvíce vyhovovat. Rozhodně mějte své nároky a nebojte se je firmám sdělit. Kontejnery musí být vyrobeny z kvalitního pevného plastu, který zaručí převoz velkého množství a váhu, aniž by došlo k jejímu poškození.

pronájem kontejnerů

Měli by být jednoduše uzavíratelné. Ovšem, tak aby nedošlo k samovolnému otevření při přepravě. Musí s nimi být jednoduchá manipulace, aniž byste bedny nebo kontejnery museli dát na palety. Stejně tak si nemusíte nechat líbit placení záloh za pronájem, ke kterým se některé firmy uchylují. Jestliže budete mít vzácné zboží, měli byste ho mít pod neustálím dohledem, který vám zajistí jen někteří. Specializované kontejnery jsou v dnešní době vybaveny sledovacími zařízeními, proto se nebojte na ně zeptat. A jestli vám není jedno příroda a jste šetrní k sobě i svému okolí zvolte takový způsob, který nebude zanechávat žádnou uhlíkovou stopu. Většina kontejnerů je vyráběna ze stoprocentního obnovitelného recyklovatelného materiálu. Myslete při tom i na své okolí, aby se zachovala krása a možnost utéct od městského ruchu do krajiny.

Proč propagovat výrobky či služby skrze propisky

Potisk propisek není nic nového pod sluncem. Setkáváme se s ním prakticky na každém kroku – doma, v zaměstnání i ve školách, propisky patří k nejpoužívanějším předmětům v domácnosti, a to i přesto, že má téměř každý z vás k dispozici mobilní telefon. Tohoto jevu si je vědoma řada firem a institucí a jistě vás nepřekvapí, že na nějaké veřejné či neveřejné prezentaci nebo školení obdrží příchozí hosté jako prezent propisku s firemním logem.

notebook s propiskou

Propisku si pak donesete domů, zastrčíte do kapsy, do zavazadla nebo do hrnku a máte v podstatě neustále na očích akci, které jste se vy nebo vaši blízcí zúčastnili. Propiska je pak jakýmsi fetišem, vzpomínkou a upomínkovým předmětem, a jde-li o záležitost příjemnou, může vás přimět k nové objednávce zboží či služeb.

Potisk propisek je tedy s trochou nadsázky řečeno psychologický tah, jak upoutat pozornost a přesvědčit potenciální zájemce o bližší kontakt a seznámení se s tím, co nabízíme. Nemusí přitom jít čistě o komerční záležitost, propiskou můžete lidem sdělit nějaké zajímavé informace na téma, které vám připadá aktuální a zajímavé, například z oblasti zdravé výživy, duchovního povědomí, mezilidských vztahů, sportovních akcí, cestování atp.

psaní po papíře

Výhodou tohoto postupu je také relativně nízká cena propisek, je to běžné spotřební zboží a zvolíte-li zajímavý tvar a barvu, můžete oslovit velmi široké spektrum osob včetně dětí. Ostatně, děti milují různé tužky, pastelky a fixy, s nimiž si mohou podle vlastní fantazie kreslit a psát, co chtějí, a tak jim můžete udělat radost třeba i v případě, že prodáváte dětské hračky, oblečení či potravinové doplňky a zdravou výživu pro kojence, batolata či předškolní děti.

Potisk propisek se vyplácí zejména ve vyšším počtu kusů, tehdy získáváte množstevní slevu a máte pak možnost oslovit i velký okruh klientů buď formou dárků k nákupu nebo v rámci pořádaných přednášek či prodejních akcí.

Google Actions vs. Alexa Skills je další velký souboj App store aplikací.

Jsou tu tisíce nejrůznějších dovedností (Alexa SKills) a akcí (Google Actions), ale používaje jenom velice malé procento lidí.
 
Google Akce se nyní chlubí číslem 4 253 ve Spojených státech, zatímco Alexa Skills činí zhruba šedesát tisíc dovedností, alespoň tak tomu bylo minulý měsíc, podle nového hlášení o stavu „souboje“ od VOicebot.ai. Dohromady má Alexa asi osmdesát tisíc dovedností celkem.
 
Avšak dovednosti a akce nejsou tak jednoduché na objevení nebo je vůbec není jednoduché použít jako aplikace chytrých telefonů. A platformy tomu zrovna teď moc nepomáhají, aby se to zlepšilo.
 
David a Goliáš. Google Asistent akce a Alexa dovednosti jsou jako Chrome rozšíření, nebo možná ještě lépe „hlasové aplikace“. Google Asistent a Amazon Alexa jsou platformy, na kterých mohou vývojáři třetích stran stavět, stejně jako je tomu s aplikacemi chytrých telefonů pro Android a iOS.
 
Google sám sdělil, že je tu přes „jeden milión nejrůznějších akcí“ pro Google Asistenta, avšak Voicebot tvrdí, že sledoval nárůst Google akcí od dubna roku 2017. Podle této stránky jsou nejrůznější formy vzdělávání a poznávání největší kategorií Google akcí a hned po tom jí nasledují hry. Tohle je velice podobné rozdělení kategorií u Alexa dovedností, kde hry a nejrůznější triviální kategorie reprezentují u Alexy zhruba dvacet jedna procent dovedností (což je více než dvanáct tisíc), zatímco vzdělávání a reference čítají něco okolo čtrnácti procent celkem.
 
Zjednodušení. Google a Amazon se snaží učinit používaní jejich platforem jednodušší k vytvoření hlasových aplikací. Google nabízí nejrůznější šablony pro Akce. Podobně i Alexa Skills plány jsou nyní dostupné komukoliv, kdo chce vytvořit nějakou Akci „v minutě“ bez kódu a poté ji může jednoduše zveřejnit v Alexa Skills store aplikaci.
Tohle je určitě super krok k větší demokratizaci vývoje aplikací, avšak stále může být celkově špatný pro platformu jako takovou, pokud bude přidávat ještě více průměrných aplikací a zbytečného „hluku“.
 
Proč by vás to mělo zajímat. Akce a Dovednosti jsou kritickými nástroji, které vám pomohou učinit z chytrých reproduktorů a virtuálních asistentů daleko užitečnější technologie pro spotřebitele a pro vás to bude znamenat daleko efektivnější kanály, jak pro značky, tak pro marketéry. (Apple také nedávno otevřel Mapy, Siri a iMessage vývojářům). Výzvy, jak již bylo indikováno výše, jsou především to, jestli spotřebitelé dokáží aplikace objevit a jestli jsou vůbec na takové kvalitě, díky které se odliší od těch tisíců dalších.
 
Není zde žádného jednoduchého či zjevného způsobu, jak vlastně najít nějakou složku nebo seznam dostupných Google Akcí. Pokud se zeptáte například Google Home, „Kde mohu najít seznam dostupných akcí?“, odpoví vám: „Omlouvám se, ale nerozumím.“ Je tu hned několik různých chyb v samotném instalačním procesu Akcí. Amazon by měl pořádně udeřit kladivem na málo kvalitní dovednosti nebo dělat daleko lepší práci tím, že zvýrazní a podtrhne ty vysoce kvalitní.
 
Je tu potencionálně více než sto milionů chytrých reproduktorů v amerických domovech ke dnešnímu dni a stovky milionů chytrých telefonů s virtuálními asistenty. Pokud virtuální asistenti mají realizovat svůj plný potenciál, Google a Amazon musí věnovat daleko více pozornosti tomu, aby učinili Dovednosti a Akce lepší a lépe dostupné.

Žádné překvapení: Kliknutí se propadly hluboko, když obrázky, informace o článcích byly odstraněny z nových výsledků v SERP.

Google měl za cíl ukázat potenciál „nedomyšlených následků“ nových ustanovení o autorském právu, které vyžadují poplatky za to, když je obsah ukázán ve výsledcích vyhledávání.
 
Minulý měsíc Google spustil experiment, aby „pochopil, jaký bude dopad nového a zamýšleného evropského nařízení o autorských právech na naše uživatele a vydavatelské partnery.“ Nové výsledky vyhledávání ukazovaly odkazy, ale žádné popisy ani obrázky, neúplné titulky příběhů a také tituly stránky bez žádného kontextu.
 
Nahé výsledky vyhledávání Google. Experiment měl ukázat (dopředu) změny ve výsledcích vyhledávání Google, které společnost chystá učinit v návaznosti na Článek 11 nařízení EU, které požaduje, aby internetové vyhledávače a také propagátoři zpráv a novinek platili licenční poplatky kdykoliv, když jsou prezentovány příspěvky obsahu vydavatelů třetích stran.
 
Nařízení má za účel „harmonizovat“ autorské právo napříč Evropou (a dotovat vydavatele). Toto nařízení bylo uvítáno mnoha velkými evropskými vydavateli, avšak stejně tak kritizováno advokáty za svobodu slova a spousty malými on-line vydavateli.
 
Potenciální výsledky vyhledávání Google po aplikaci článku 11. nařízení EU

Skoro polovina kliknutí prostě zmizela. Google nyní hlásí výsledky jeho experimentu s novými výsledky vyhledávání pro EU. Podle příspěvku na blogu Google „všechny verze našeho experimentu vyústily v podstatný pokles provozu pro všechny nové vydavatele.“ Společnost to vysvětlila tak, že: „kde se ukazovaly titulky publikací, URL a video náhledy“, tam byl pokles provozu až o čtyřicet pět procent pro nové stránky.
 
Google také sdělil, že „další nedomyšlený důsledek legislativy, která měla za účel podpořit vysoce kvalitní žurnalistiku.“
 
Google navrhuje, aby článek 11 evropského nařízení povolil tradiční výsledky vyhledávání Google s „limitovanými náhledy – ať už na základě textu či dalších vizuálních formátů jako jsou náhledové fotky apod,“, aby podpořil kliknutí. Také chce, aby vydavatelé měli možnost vzdát se licenčních poplatků.
 
Někteří podporovatelé nařízení a článku 11 se pravděpodobně bojí, že by ti, co se vzdají poplatků, skončili upřednostnění ve výsledcích vyhledávání, které by značnou částí holdovaly těmto vydavatelům. Avšak Google tvrdí, že: „Pokud by se výsledky vyhledávání seřazovaly podle platby poplatků a ne podle kvality, které je rozhodujícím faktorem, jestli vůbec uživatelé daný obsah ve výsledcích uvidí, tak by to bylo špatné nejen pro uživatele, ale také pro menší vydavatele, které se tímto snažíme chránit.“
 
Proč by vás to mělo zajímat. Google očividně očekával, že jeho experiment s nahými výsledky vyhledávání vyústí v daleko menší počet kliknutí pro vydavatele, za účelem toho, aby dostal do rukou pádný argument, kterým by se mohl změnit jazyk a znění článku 11. Byť vydavatelé nemohou nutit Google, aby ukázal jejich obsah, i když zaplatili licenční poplatky.
 
Tohle je pravděpodobně daleko lepší přístup, který může být vyjednán, než ten, který má být implementován. Problém těchto ustanovení, které mají podpořit žurnalistiku, by mohl být separován od diskuze, která zahrnuje harmonii autorských zájmů s „férovým užitím“ zpravodajského obsahu ve výsledcích vyhledávání.

V Rusku bylo nařízeno, aby poskytl index vyhledávání státnímu sponzorství

Google má 45 procent podílu na trhu pro vyhledávání v Rusku, což je druhý největší podíl na trhu, na prvním místě je společnost Yandex.

Ruská informační agentura Roskomnadzor žádá Google a Bing, aby podrobily své internetové výsledky vyhledávání vládní cenzuře. (Yandex tomuto požadavku již údajně vyhověl.) Zákon, jež byl v Rusku schválen minulý rok, nařizuje, aby byly výsledky vyhledávání filtrovány prostřednictvím federálního informačního systému (FGIS).
Rusko zvyšuje internetovou cenzuru. Tamní nově nastalá situace je srovnatelná se situací v Číně, kde je vyžadováno, aby internetové společnosti cenzurovaly výsledky vyhledávání, to má zamezit šíření oficiálně nežádoucích nebo ohrožujících informací. Kromě cenzury výsledků vyhledávání na internetu, Čína používá internetové a mobilní technologie k monitorování samotných občanů Číny. Nicméně, se nezdá, že by Rusko zacházelo natolik daleko, že by používalo internet jako nástroj domácího dozoru nad svými občany.
Pokuty jsou zatím nízké. V prosinci byla Google udělena pokuta 500 000 rublů (což je méně než 8000 dolarů), za to že nedodržovalo zákon o filtrování výsledků vyhledávání. S takto nízkými pokutami mohou Google a také další společnosti potencionálně tento zákon ignorovat, a to po neurčitou dobu. Tento problém, neplacení státních, pokut je jeden z důvodů, proč EU v posledních několika letech dramaticky zvýšila finanční postihy za nedodržování svých pravidel.
Podle zpráv, je také možné, že Rusko by mohlo podniknout další kroky, aby zvýšilo tlak na společnost Google nebo mu dokonce zabránilo v dalším působení v zemi. Ovšem dá se předpokládat, že takovýto výsledek by Google nechtěl.
Podíl ruského vyhledávání a příjmy z něj. Jeden z odhadů třetí strany o ruském placeném vyhledávání společnosti Google činil v roce 2017 zhruba 45 miliard rublů(to je v přepočtu 681, 3 miliónů dolarů). V celosvětovém měřítku společnost Google vykázala za minulý rok příjmy z reklam za více než 95 miliard dolarů.
Podle StatCounter vypadá ruský vyhledávací trh následovně:

  • Yandex — 54 %
  • Google — 42 %
  • Mail.ru — 2 %
  • Others — 2 %

Proč bychom se o toto téma měli zajímat? Tato cenzura se používá pouze v případě výsledků vyhledávání na internetu v Rusku a společností, které působí v Rusku. Zatímco je jasné, že tato cenzura má dopad na ty, kteří obsah na internetu vytváří, není úplně zřejmé, jak tato pravidla mohou ovlivnit inzerenty. Nicméně tato pravidla jsou součástí širšího modelu rostoucí státní regulace výsledku vyhledávání na internetu (Evropa toto dělá různými způsoby), která by obchodníci měli sledovat.

Celistvý pohled Bingu na vyhledávání ke zhlédnutí na SMX West

Prezentace Bingu na konferenci SMX West v San Jose nám přiblížila daleko blíže integraci vyhledávání pro interní dokumenty a jak inteligentní vyhledávání obrázků se bude vlastně dále rozšiřovat.
 
Druhý den na SMX West začal prezentací od týmu Bing z Microsoftu. Mluvčí Christi Olson a Junaid Ahmed se zaměřili na zvýraznění Bingova pohledu na to, jak by vlastně vyhledávání mělo fungovat, jejich obecný přístup k němu a také funkce, které mají ve svém internetovém vyhledávači, které Google nemá. Tým Bingu již předtím o některých z těchto témat diskutoval (stačí si jenom najít naši rekapitulaci z SMX East), avšak i tak se zde objevilo hned několik nových projektů, o kterých se hojně diskutovalo.
 
Celistvý přístup Bingu k vyhledávání spěje ke zlepšování jejich organických výsledků, a co se týče Bing Ads, jejich cílem je být co možná nejvíce nápomocní, jak jen to jde. Aby to tak mohli učinit, Bing udělal hned sedmdesát pět podstatných změn v minulém roce 2018.
 
Uvnitř Bing Ads se objevily hned dvě velké oblasti pro investice a byly to zejména Bing Ads Scripts a také jistá zlepšení pro jejich Google Import možnosti.
 
Bing Ads se také pomalu přesouvá směrem od klíčových slov k marketingu inteligentního obecenstva s jeho Microsoft Audience Ads programem. Tento program zahrnuje funkce, jako jsou obecenstva v trhu, cílení na LinkedIn profily a také schopnost zvládnout vícero cílení na jazyky v jedné skupině reklam.
 
Také Microsoft Audience Network čerpá z jejich nedávného obchodu s Verizon, který jim zpřístupnil jejich vlastnosti, což zahrnuje například původní inzerci napříč Yahoo sítí. To dává také Bing Ads přístup k AOL.com, the Huffington Post a také jim dává velice silný podíl na trhu mobilních zařízení. Microsoft nyní plánuje dokončit jejich integraci s Verizon Media sítí koncem třicátého prvního března.
 
Umělá inteligence a také rozsah vědomostního grafu Bingu, který čítá asi okolo pět miliard entit, má za cíl vybudovat daleké lepší sémantické chápání každé z fází. Snažením se rozpitvat, co vlastně uživatel chce na základě pouhých dvou či tří slovných frází je úkol, který patří mezi ty nejnáročnější aspekty vyhledávání.
 
Christi zvýraznila integraci Microsoft vyhledávacího grafu pro Byznys, který dovoluje Bingu dělat daleko více než jen prohledávat internet. Může také prohledávat interní byznys sítě s informacemi v dokumentech Microsoft Office, tabulkách, poverpointových prezentacích, Sharepoint souborech, všechno spojeno v jednu úžasnou zkušenost s vyhledáváním.
 
Junaid, který byl nový v prezentování na SMX, neboť tráví více času na konferencích o strojovém učení, vysvětlil, jak vlastně Bingovy cíle sledují SEO cíle.
 
Bing’s QnA možnost zvládne vylepšení vyhledávání tak, že dokáže přinést odpovědi hned z několika různých perspektiv. Uzavřeli partnerství s Trust Project, aby zvýšili transparentnost zpráv. To zahrnuje zejména nový typ schématu, který ještě mnozí nepoužívají, avšak neustále jej propagují. Bing také poskytuje mnoho-perspektivní odpovědi a nedělá to jenom pro regulérní výsledky vyhledávání, ale rozšířil tuto funkci i na zpravodajské výsledky.
 
Indexace v reálném čase je velkým krokem pro Bing. Znamená to, že jakmile někdo bude chtít začít vyhledávat na internetu, už by to tam mělo dávno být. Například, pokud je oznámen nesprávný člověk jako vítěz Oskara, budete to chtít vědět OKAMŽITĚ.
 
Bing také neustále rozšiřuje své funkce jak ve vyhledávání obrázku, tak v jejich vizuálním vyhledávání. Jeden příklad je také použití kamery jako přímý vstup pro jejich Bing mobilní aplikace. Představte si, že jste v Paříži, zašli jste si na nějakou dobrou večeři, měli úžasné jídlo a nyní jdete zase zpátky, například do hotelu. Měli byste být schopni vyfotit si například fotku mostu, ke kterému se přibližujete a použít vizuální vyhledávání k identifikaci daného mostu stejně tak jako blízkých míst, které jsou zachyceny na fotce. Další funkce vyhledávání obrázků vám zase řekne, kolik stránek na internetu obsahuje daný obrázek.
 
Bing se také snaží zaměřit na problémy s přílišným procházením a také zvýraznil to, že četnost jejich procházení se bude snižovat.
 
S možností nahrát až deset tisíc URL za den pro Bing (přečtěte si o této funkci na našem blogu), potřeba pro procházení je jaksi eliminována, neboť tímto způsobem mohou dát správci webů ihned Bingu vědět, co se změnilo a co musí být indexováno.
 
Abychom to nějak ukončili, Bing bude interagovat přímo s většími společnostmi (například Amazonem). Vidí totiž velkou změnu v tom, jak vlastně budou internetové vyhledávače nadále fungovat. K tomu je třeba dodat, že limit deseti tisíc je jenom číslo a to by se mělo za nějaký ten čas zase zvednout.

Jsou Google Mapy přesně to, na co čeká vylepšená realita?

Vylepšená a virtuální realita (VR) právě nyní prostupuje uličkou deziluzí. Obě technologie byly opravdu vynášené do oblak, avšak do teď, až na některé výjimky, naprosto selhaly dostat se do hlavního proudu zařízení, které by si uživatelé kupovali.
 
Někteří analytici tvrdí, že VR se vede přesně tak, jak to bylo předpovězeno a očekáváno na trhu technologií. Ale někteří vidí trh s VR, který nikdy nebude mainstream. Vylepšená realita (AR) je potenciálně jiný příběh, i když jsme již psali o AR jako o formě vizuálního vyhledávání nějakou tu dekádu dříve.
 
Snapchat filtry a Pokémon Go jsou pravděpodobně ty největší a nejrozšířenější příklady úspěchu AR dodnes. Avšak stále se neřadí mezi naprostý mainstream.
 
Beta testování s AR směrem chůze / jízdy s Místním průvodcem
 
Nyní, s očekáváným představením AR do Google Map, můžeme možná vidět na trhu produkt, který by mohl být opravdu masivní dopad. Na konferenci vývojářů Google v roce 2018 společnost představitel Google Lens podobnou AR funkci, která bude nabízet lepší instrukce při navigaci a která bude zobrazovat informace skrze kameru chytrých telefonů.
 
Google právě nyní aktivně testuje tyto vylepšené navigační instrukce. Společnost sdělila na svém příspěvku na blog, že: „Začali jsme testovat tuto funkci s vybranými Místními průvodci, malou skupinou entuziastů Google Map po celém světě, kteří nám poskytnout zpětnou vazbu o tom, jak by tento přístup k této technologii mohl být co možná nejvíce nápomocný. Jako všechny ostatní zkušenosti s kamerou, založené na umělé inteligenci, jako je například Google Lens (který používá kameru vašeho telefonu, aby vám dovolil vyhledat na internetu to, co vidíte), věříme, že schopnost pokrýt navigačními instrukcemi skutečný svět nabízí velice vzrušující a užitečnou cestu k použití této technologie, která již nyní existuje ve vašich kapsách.“
 
 
Pokémon Go byl průlom.
 
Pokémon Go také převážně spoléhal na mapy. Byla to vlastně druhá velká hra založená na vaší lokaci, kterou vydala společnost Niantic Labs, založená a vedená bývalým vedoucím pro Google Local Johnem Hanke. Tou první hrou byl Ingress. Společnost, která se oddělila od Google v roce 2015, také vydala Field trip, další místní aplikaci ovlivněnou AR.
 
V minulosti zde byly příklady aplikací místního vyhledávání s AR, avšak ty byly daleko jednodušší (například Yelp Monocle, Zagat). Layar nabízel internetový prohlížeč AR, který by odhaloval data a byznys identity, zatímco by uživatel procházel a svou kamerou „skenoval“ své okolí, což měla být také jedna z budoucích výhod Google Lens ( a nyní zanechaného projektu Google Goggles).
 
Je tu spousta prodejců, kteří inkorporovali AR do jejich aplikací nebo do jejich zkušeností v obchodě. Ale zatím ještě nic nebylo natolik žhavé nebo nic z toho zatím vůbec „nepobouřilo“ davy.
 
Proč by vás to mělo zajímat?
Google mapy jsou jedním ze sedmi Google produktů, které používá více než miliarda uživatelů po celém světě. Google je jedním z velice malého počtu společností – ty ostatní jsou například Amazon, Apple, facebook a Microsoft – které mohou vydat své praktické AR aplikace stovkám milionů uživatelům najednou.
 
Většina předchozích AR aplikací byla o tom vyzkoušet si tuto novou technologii nebo nabízela velice chabou zkušenost uživatelům. Mapování a vizuální místní vyhledávání mají jistou zřejmou užitečnost a měly by být široce adaptovány, pokud nebo jestli jsou šířeji spuštěny. A pokud budeme předpokládat, že AR navigační instrukce a další funkce to zvládnout až do Google map, tak potom můžeme s jistotou říci, že jisté formy AR monetizace – aka placené marketingové příležitosti – bezpochyby budou následovat.