Kontakty

Seo Dynamics
Adresa: Hlavní třída 107
738 01 Frýdek-Místek
Telefon: 777 722 391
Email: info@seo-dynamics.cz

 Mapa k sídlu firmy
 mapa sídla

Aktuality
Možná ještě trpíte iluzí, že hledáte informace. Je to omyl. Informace si dneska hledají vás

Stránky velkých internetových serverů se občas celé promění v...

Důležité je, aby vás internetový vyhledávač Google vyplivnul na první stránce

Search Engine Optimization (SEO – optimalizace pro vyhledávače) je nauka o tom, jak...

Firemní facebook

facebook seo-dynamics

Úvodní strana> Optimalizace webu

Seo optimalizace webové stránky

Kompletní nabídku SEO optimalizace webu naleznete v ceníku. Jedná se o základní strukturu nabídku optimalizace pro webové stránky, kdy cena je závislá na složitosti projektu a zadání klienta, který si sám může zvolit, nakolik si přeje zhodnotit své webové stránky, zvýšit návštěvnost, podpořit prodej a budovat značku. Nabízíme komplexní servis a Seo optimalizace webu na profesionální úrovni.

 

Cíle SEO optimalizace webové stránky:

SEO je základ internetového marketingu a představuje optimalizaci webu pro vyhledávače, cíle jsou následující:

  • Zviditelnit Váš web ve vyhledávačích (branding)
  • Zvýšit návštěvnost webu
  • Udržet návštěvnost webu
  • Oslovovat cílové skupiny zákazníků
  • Pozicování – zlepšování pozic na klíčová slova ve vyhledávačích
  • Zvyšovat hodnotu webu (zvyšovat konverzní poměr)
  • Snižovat náklady na získání zákazníka

 

Metody SEO optimalizace webu:

  • Kvalitní a unikátní obsah
  • Používání vhodných titulku, nadpisů a popisů
  • Krátká a neměnná URL adresa
  • Budování zpětných odkazů
  • Správné používání souboru robots.txt
  • Používání description, keywords

 

 

Garantujeme Vám zlepšení pozice webu v oblasti klíčových slov a vzrůstající návštěvnost. Hodnota webu a jednotlivých stránek vzroste a podnikové zdroje budou efektivněji využity. V neposlední řadě Vám zaručíme úsporu nákladů.

 

Internetové vyhledávače jsou celosvětově největším zdrojem návštěvnosti webových stránek. Webové stránky Ovšem jen některých - těch, které jde ve vyhledavačích relevantním dotazem snadno nalézt. Termín neviditelný web označuje stránky, které ve vyhledavačích vůbec nejsou, takové weby začínají někde okolo čtvrté stránky Googlu, protože dále hledá už jen málokdo.

 

Optimalizací webové stránky je míněno vytváření a upravování webových stránek takovým způsobem, aby jejich forma a obsah byly vhodné pro automatizované zpracování roboty internetových prohlížečů. Cílem optimalizace webu pro vyhledávače je získat vyšší pozice ve výsledku fulltextového vyhledávaní na klíčová slova, úzce související s obsahem webu. Ve zkratce se této metodě říká SEO.

 

Optimalizace webu pro vyhledavače proto není jen metodou zvyšování návštěvnosti a zisku majitele webu, ale též službou zákazníkům, kteří ji umí ocenit a odvděčit se důvěrou a věrností. Tím se optimalizace pro vyhledavače podílí na budování a posilování značky.

 

Optimalizace webu představuje jednotlivé kroky a činnosti, které jsou prováděny pro vyhledávače za účelem zlepšení pozic ve výsledcích vyhledávaní. V praxi se jedná o tvorbu hodnotného obsahu webové stránky, analyzování a jejich následná úprava. Základem pro optimalizaci je nalezení správných klíčových slov, která jsou taková, která dělají z návštěvníků zákazníky. Proto nejde vždy jen o maximální návštěvnost, ale o cílení stránek jen pro tu správnou komunitu, pro kterou je webová stránka vytvořena. Správnou Seo optimalizací webu nemusí dojít vždy ke zvýšení návštěvnosti, ale o získání takové návštěvnosti, která je pro firmu užitečná. Praktickým příkladem je demografie návštěvnosti, kdy firma se soustřeďuje jen na určité město nebo region, ve kterém se nachází sídlo firmy nebo populační skupinu a to jak věkovou nebo preference určitého pohlaví. Tím dochází k tvorbě klíčových slov s přívlastkem v podobě města, regionu, pohlaví či skupině tak, aby vyhledávače mohly nabídnout na hledaný dotaz potencionálního návštěvníka právě konkrétní webovou stránku. 

Tisk aktuální strany