Celistvý pohled Bingu na vyhledávání ke zhlédnutí na SMX West

Prezentace Bingu na konferenci SMX West v San Jose nám přiblížila daleko blíže integraci vyhledávání pro interní dokumenty a jak inteligentní vyhledávání obrázků se bude vlastně dále rozšiřovat.
 
Druhý den na SMX West začal prezentací od týmu Bing z Microsoftu. Mluvčí Christi Olson a Junaid Ahmed se zaměřili na zvýraznění Bingova pohledu na to, jak by vlastně vyhledávání mělo fungovat, jejich obecný přístup k němu a také funkce, které mají ve svém internetovém vyhledávači, které Google nemá. Tým Bingu již předtím o některých z těchto témat diskutoval (stačí si jenom najít naši rekapitulaci z SMX East), avšak i tak se zde objevilo hned několik nových projektů, o kterých se hojně diskutovalo.
 
Celistvý přístup Bingu k vyhledávání spěje ke zlepšování jejich organických výsledků, a co se týče Bing Ads, jejich cílem je být co možná nejvíce nápomocní, jak jen to jde. Aby to tak mohli učinit, Bing udělal hned sedmdesát pět podstatných změn v minulém roce 2018.
 
Uvnitř Bing Ads se objevily hned dvě velké oblasti pro investice a byly to zejména Bing Ads Scripts a také jistá zlepšení pro jejich Google Import možnosti.
 
Bing Ads se také pomalu přesouvá směrem od klíčových slov k marketingu inteligentního obecenstva s jeho Microsoft Audience Ads programem. Tento program zahrnuje funkce, jako jsou obecenstva v trhu, cílení na LinkedIn profily a také schopnost zvládnout vícero cílení na jazyky v jedné skupině reklam.
 
Také Microsoft Audience Network čerpá z jejich nedávného obchodu s Verizon, který jim zpřístupnil jejich vlastnosti, což zahrnuje například původní inzerci napříč Yahoo sítí. To dává také Bing Ads přístup k AOL.com, the Huffington Post a také jim dává velice silný podíl na trhu mobilních zařízení. Microsoft nyní plánuje dokončit jejich integraci s Verizon Media sítí koncem třicátého prvního března.
 
Umělá inteligence a také rozsah vědomostního grafu Bingu, který čítá asi okolo pět miliard entit, má za cíl vybudovat daleké lepší sémantické chápání každé z fází. Snažením se rozpitvat, co vlastně uživatel chce na základě pouhých dvou či tří slovných frází je úkol, který patří mezi ty nejnáročnější aspekty vyhledávání.
 
Christi zvýraznila integraci Microsoft vyhledávacího grafu pro Byznys, který dovoluje Bingu dělat daleko více než jen prohledávat internet. Může také prohledávat interní byznys sítě s informacemi v dokumentech Microsoft Office, tabulkách, poverpointových prezentacích, Sharepoint souborech, všechno spojeno v jednu úžasnou zkušenost s vyhledáváním.
 
Junaid, který byl nový v prezentování na SMX, neboť tráví více času na konferencích o strojovém učení, vysvětlil, jak vlastně Bingovy cíle sledují SEO cíle.
 
Bing’s QnA možnost zvládne vylepšení vyhledávání tak, že dokáže přinést odpovědi hned z několika různých perspektiv. Uzavřeli partnerství s Trust Project, aby zvýšili transparentnost zpráv. To zahrnuje zejména nový typ schématu, který ještě mnozí nepoužívají, avšak neustále jej propagují. Bing také poskytuje mnoho-perspektivní odpovědi a nedělá to jenom pro regulérní výsledky vyhledávání, ale rozšířil tuto funkci i na zpravodajské výsledky.
 
Indexace v reálném čase je velkým krokem pro Bing. Znamená to, že jakmile někdo bude chtít začít vyhledávat na internetu, už by to tam mělo dávno být. Například, pokud je oznámen nesprávný člověk jako vítěz Oskara, budete to chtít vědět OKAMŽITĚ.
 
Bing také neustále rozšiřuje své funkce jak ve vyhledávání obrázku, tak v jejich vizuálním vyhledávání. Jeden příklad je také použití kamery jako přímý vstup pro jejich Bing mobilní aplikace. Představte si, že jste v Paříži, zašli jste si na nějakou dobrou večeři, měli úžasné jídlo a nyní jdete zase zpátky, například do hotelu. Měli byste být schopni vyfotit si například fotku mostu, ke kterému se přibližujete a použít vizuální vyhledávání k identifikaci daného mostu stejně tak jako blízkých míst, které jsou zachyceny na fotce. Další funkce vyhledávání obrázků vám zase řekne, kolik stránek na internetu obsahuje daný obrázek.
 
Bing se také snaží zaměřit na problémy s přílišným procházením a také zvýraznil to, že četnost jejich procházení se bude snižovat.
 
S možností nahrát až deset tisíc URL za den pro Bing (přečtěte si o této funkci na našem blogu), potřeba pro procházení je jaksi eliminována, neboť tímto způsobem mohou dát správci webů ihned Bingu vědět, co se změnilo a co musí být indexováno.
 
Abychom to nějak ukončili, Bing bude interagovat přímo s většími společnostmi (například Amazonem). Vidí totiž velkou změnu v tom, jak vlastně budou internetové vyhledávače nadále fungovat. K tomu je třeba dodat, že limit deseti tisíc je jenom číslo a to by se mělo za nějaký ten čas zase zvednout.