Nová hotspot právní stránka jako ZocDoc pro advokáty

Místní vyhledávání je pravděpodobně více viditelné, než kdy bylo, spolu s objevem Google Maps. Ale i tak, paradoxně, není tu žádná inovace, která by byla určena pro spotřebitele. Je tu Google, Yelp, Facebook (tak nějak) a řada specializovaných vertikálních aplikací a stránek, některé z nich sice přežily, ale úplně dobře se jim nevede.
 
Málo či žádná horizontální inovace.
 
Součást nedostatku horizontální inovace v místním vyhledávání je pravděpodobně výsledek kapitálu, který nechce financovat cokoliv, co by šlo přímo proti Google. Společnost se nyní může jevit pro spoustu investorů jako nějaké neovladatelné beranidlo v místním / mobilním vyhledávání.
 
Jakýkoliv nový místní-spotřebitelský startup se tedy zákonitě pravděpodobně objeví ve specifických průmyslech nebo také nabízející specializované případy užití. Přesně tohle je také případ s Hotspot Law, novou právní webobou stránkou, která doufá, že přinese ZocDoc-podobný systém domlouvání schůzek pro právní profese. Také se snaží o poskytnutí daleko spolehlivější a nízko-nákladový přísun vodítek pro spotřebitelské advokáty.
 
Právní vertikál má vcelku hodně konkurentů, což zahrnuje zejména Avvo (Internetové firmy), LegalZoom, FindLaw a pár dalších. Napříč tomu Hotspot Law zakladatel Felix Shipkevich věří, že řeší dva neřešené problémy v legáním vertikálu.
 
„Právní trh úzkostlivě potřebuje pořádné vylepšení,“ argumentuje Shipkevich.
 
Přímé propojení s právníky a advokáty.
 
„Jakmile dokončíte on-line vyhledávání, musíte začít volat,“ uvedl. „A nestane se, že byste přímo mluvili s advokátem, ale spíše s jeho asistentkou či asistentem.“ Zvýrazňuje tak, že v tomto procesu získávání advokáta je spousta věcí, které jsou časově nákladné, hlavně pro lidi, kteří potřebují právní pomoc. „Žádná z těchto jistě dobrých platforem přímo nepropojuje spotřebitele s advokátem.“
 
Shipkevich, který je sám advokátem a fakultním členem Hofstra právní školy, uvedl, že byl inspirován ZocDocem a způsobem, jakým dovoluje přímé propojení mezi doktory a pacienty. Podobně chtěl odstranit frikci mezi spotřebitelem-advokátem. Shipkevich vysvětlil, že také vidí Hotspot Law jako způsob, který zpřístupní spravedlnost daleko více spotřebitelům.
 
Proč by vás to mělo zajímat.
 
Generace právních vodítek je nákladná. Shipkevich věří tomu, že existující právní stránky a řešení reklam nijak neslouží advokátům dobře. „PPC inzerce může být extrémně náročná, v New Yorku to může být až šedesát či osmdesát dolarů za kliknutí.“ Dodává také: „Yelp je také drahý. Někdy zabere třeba dva tisíce až čtyři tisíce dolarů, než dostanete na stůl nějaký případ.“
 
Chce vyřešit tento problém se zjednodušeným a rozumným oceněním pro advokáty, kteří mohou mít problémy s nacházením klientů. Ale také vidí Hotspot Law jako vyvíjející se platformu, která pomůže advokátům spravovat již existující klienty. Právě nyní stránka operuje pouze v New Yorku, ale má plány rozšířit se a pokrýt geograficky větší plochu v následujících měsících.
 
Pro začátek Shipkevich určitě bude potřebovat a musí se poléhat na SEO pro objevení, ale za nějaký čas doufá, že vybuduje firemní destinaci pro spotřebitele. Bude to jistě velice náročné, vzhledem ke stávající struktuře místních výsledků vyhledávání. Jeden musí určitě obdivovat ambice a zápal.