Rezervace, AR navigace přichází na Google Mapy

Google Mapy a jejich uživatelé budou moci brzy zkontrolovat jejich let a rezervaci hotelu přímo v mobilní aplikaci a budou schopni použít vylepšenou realitu, aby je naváděla k cílové destinaci, zatímco budou cestovat pěšky. Tyto nové funkce budou součástí Googlovy rozšířené nabídky Google Map zamířené na cestovatele.
 
(rezervace mají dedikované sekce v Google Mapách a jejich aplikaci.)
 
Rezervace letenek a hotelů.
 
Budete moci zhlédnout ze sekce „Vaše místa“ v kolonce Google Map záložku „Rezervace“, která zobrazí všechny nadcházející výlety či cesty uživatele. Zvolením nějakého rezervovaného výletu se uživatel dostane také k příslušným rezervacím s ní spojenými. Tato informace bude také dostupná offline pro cestovatele bez internetového připojení a bude dostupná jak na mobilních zařízeních s operačním systémem Android, tak i operačním systémem iOS během následujících několika týdnů. 
 
Živý pohled.
 
Vylepšená realita Google (Augmented reality – AR) a její funkce navigace chůze, zvaná „Živý pohled“ funguje společně s kamerou telefonu, aby poskytla uživateli nejrůznější překrývající se šipky a označení, pokud zrovna cestuje pěšky. Také bude spouštět beta verzi pro testování během následujících několika týdnů, ve které bude „Street view“ dostupný pro otestování.
 
Google demonstroval jeho technologii vylepšené reality na pódiu během I/O v květnu. Živý pohled byl předtím spuštěn dříve tohoto roku jako uzavřená beta pro místní průvodce a vlastníky mobilních zařízení Pixel.
 
Aktualizované časové úseky a jídelní funkce.
 
Uživatelé nyní mohou seřazovat místa, která navštívili, podle kritérii jako například  datum či lokace, mohou z nich poskládat seznam míst a sdílet tento seznam s ostatními uživateli za pomoci funkce Časové linky – tato funkce je však dostupná pouze pro operační systémy Android.
 
Proč by nás to mělo zajímat. 
 
Google Mapy byly kdysi hlavně navigační aplikací. Google ale postupem času přidával více a více funkcí, aby jej učinil rájem, kde uživatelé mohou zanechávat recenze, komunikovat s místními firmami a podnikateli, objednávat si jídlo, podívat se na místa, která navštívili a nyní se budou moci podívat na destinace, které navštíví, budou moci dostávat doporučení na základě minulých vyhledávání nebo historii lokací a ukládat lokace na později.
 
Pro místní firmy činí rozšíření funkcionality Google Maps jejich Google My Business seznamy – ať už je to lepší nebo horší – kritickou součástí jejich on-line přítomnosti.