Přesně nyní je ona doba, kdy spotřebitelé začínají uvažovat nad oloupaným zábradlím, zastaralými dlaždicemi, olupující se barvě na stěně a dalšími věcmi, které se začínají objevovat na jejich stále se rozšiřujícím seznamu věcí, jež je třeba udělat. Ať už spotřebitelé dělají vše doma po svém nebo to nechávají profesionálům, s trochou protřelosti ve vyhledávacím marketingu se mohou značky domácích zlepšováků zapojit jak se spotřebiteli, tak s profesionály, aby maximalizovali jejich obrat. A pokud k tomu ještě přidáme odhad, že by měl trh s domácími zlepšováky dosáhnout až na 465 miliard dolarů do roku 2022, vaše snahy tomu mohou jenom dopomoci.
Abychom vám pomohli, zde je několik tipů, které vám pomohou chopit se této sezóny a využít ji na maximum. Díky těmto užitečným statistikám, jakož i tipům z interních dat společnosti Microsoft, zapojíte vyhledávače a maximalizujete převod na vyhledávač Bing (prostřednictvím Microsoft Advertising)
Společnou výzvou jak pro spotřebitele, tak pro profesionály jsou peníze
Není žádným překvapením, že peníze a finance jsou klíčovými výzvami pro obě skupiny, tedy pro domácí kutily i profesionály, kteří se zabývají zlepšováním domácností. Odborníci v tomto oboru byli kvalifikování pro chování, které souvisí s rozhodováním se na cestě profesionálních rozhodnutí napříč nejrůznějšími zahradnickými webovými stránkami nebo stránkami domácích zlepšováků. Nicméně tato rozhodnutí se mohou lišit v závislosti na tom o jaké „publikum“ se jedná. Podle Zillowa, patří mezi klíčové překážky, se kterými se spotřebitelé potýkají, to že musí platit peníze za něco, co chtějí sami dělat, dále pochopení skutečné ceny jednotlivých věcí a v neposlední řadě odhad návratnosti investic do věcí, které chtějí učinit. Zatímco z výsledků Home Improvement Research Institute bylo zjištěno, že odborníci na zlepšování domácností se naopak potýkají s konkurenčními cenami.
Je zřejmé, že obě tyto skupiny čelí svým vlastním individuálním výzvám. Mezi dvě nejvýznamnější překážky, se kterými se potýkají spotřebitelé, patří vyčlenění času na provedení určité práce a nalezení vhodného odborníka. Na druhou stranu, profesionálové na úpravu domácností čelili různým dalším překážkám, jako například vyhledávání jednotlivých produktů na skladech, dodání věcí včas, bezproblémové umístění či výběr produktů.
Tip na zlepšení: Pomocí užití rozšíření zvýrazněte slevy, speciální nabídky a další výhodné nabídky a užitečné nástroje, jako je například porovnání cen pro oba segmenty. Zapojte zákazníky již na začátku vyhledávání a to pomocí strategického obsahu. Takový obsah zahrnuje například obrázky, které slouží jako inspirace. Klíčový produkt může být na obrázku zakomponován v rámci místnosti. Pro odborníky, vytvořte více transparentní prostředí při výběru zásob nebo zásob na skladu, a to prostřednictvím odlišných zkušeností ostatních odborníků či pomocí zasílání zpráv.


 
Nákupy pro obě skupiny zaberou v celkovém součtu více než měsíc
Když se podíváme na domácí kutily a profesionální designéry co se týče nákupu, můžeme zjistit, že domácím kutilům trvá dokončení nákupu v průměru 38 dní. Na druhé straně profesionálům totožná činnost zabere méně, a to v průměru 32 dní.  Pro obě skupiny platí to, že typicky byly více angažování při dokončování nákupu.
Zatímco průměr nakupování je pro profesionály 32 dní, data ukazují jasné rozdělení mezi méně než týdnem a více než měsícem pro dokončení nákupu.
Tip na zlepšení: Pro zohlednění každé jednotlivé nákupní cesty, zvažte testování seznamů uživatelů pro remarketing s délkou okna konverzí 7 a 30 dnů, která by zde měla být k dispozici pro průměrně trvající cestu nákupu, jak pro spotřebitele, tak pro profesionální designéry. Poskytujte různé reklamní kopie pro krátké a dlouhé cesty. Reklamní kopie by se měly lišit rovněž v závislosti na publiku, na které jsou směřovány, rozdílné kopie pro spotřebitelé a profesionály jsou tedy na místě. Konečně, protože dle výsledků byly obě skupiny nejvíc aktivní ke konci svých nákupů, použijte remarketing k segmentaci a upřednostnění uživatelů podle frekvence, díky tomu budete moci zachytit návratové návštěvníky.
Designéři byly ve svém vyhledávání informací uvědomělejší než domácí kutilové
Na základě naší studie, mezi hlavní kategorie, které vyhledávali obě skupiny, patří: obecné zlepšení domácnosti (72 %), profesionální služby (66 %) a stavební materiál (60 %), na čtvrtém místě je shodně vyhledávání inspirace na internetu (58 %) a nábytek spolu s dekoracemi (58 %). Nicméně profesionálové v oboru měli tendenci více vyhledávat profesionální služby, inspiraci, stavební materiály a barvy. Zatímco spotřebitelé se více zaměřovali na obecné zlepšení domácnosti, finance a nápady.
Profesionální designéři byli také více naklonění k použití popisu produktů, jako je například model a barva. Z tohoto můžeme usoudit, že mnozí z nich již věděli, co hledají.
Tip na zlepšení: Našli jsme konzistentní interakci mezi produkty a hlavními kategoriemi pro obě publika a doporučujeme cílit na širokou škálu kategorií, které jsou spojeny s vylepšováním domova. Díky tomu zachytíte obě skupiny na celé jejich cestě. Použijte specifická klíčová slova produktů s krátkým popisem, který bude cílit na profesionální designéry, jelikož ti dle studií často cílí na konkrétní produkty. Nezapomeňte také přizpůsobit mediální aktivitu a obsah nápadům a inspiraci, rovněž doporučujeme použít klíčová slova založena na poloze (geografické jako je například umístění obchodu nebo služeb, stejně jako umístění konkrétního pokoje/domu), reklamní kopie a cílení, aby bylo možné zachytit zákazníky, kteří se orientují převážně na stránky související s jejich polohou.
Cross-shopping byl běžný mezi oběma kategoriemi, a také vzájemně mezi jednotlivými konkurenty
Na základě studie jsme odhalily jedinečné vztahy mezi kategoriemi a weby. Spotřebitelé, kteří navštívili stránky s inspirací, DIY, bazary a stránky s recenzemi, poté častěji navštěvovali stránky zaměřené na domov a zahradu, zlepšení domova a služby do domácnosti. Spatřili jsme rovněž silné obousměrné vztahy u domácích kutilů mezi oblastmi domácích služeb a domácností a zahradou (73 %), DIY a inspirací (62 %) a dále DIY a domácnosti a zahradou (53 %). Silný cross-shopping mezi obchodníky byl patrný pro obě skupiny. Ujistěte se, že budete mít na paměti konkurenční obchodníky nabízející totožný produkt nebo obdobné služby, jelikož cross-shopping je běžný u spotřebitelů při jejich cestě ke zlepšení domácnosti, jak je již zmíněno výše.
Tip na zlepšení: Používejte reklamy s volnou shodou a dynamické reklamy ve vyhledávacích sítích, abyste zapojili uživatelé dříve při jejich vyhledávání; udržovat stálou přítomnost na stránce s výsledky vyhledávání a využívat marketing. Nezapomeňte také využívat výhody plynoucí z konkurenčního dobývání.
Oslovte své ideální publikum
Využijte produktových příležitostí, které vám pomohou najít a oslovit vaše ideální publikum. Od rozšíření reklam až po volné shody a DSA, je zde nepřeberné množství produktů, které vám pomou dosáhnou vašich cílů.